CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

HOLIDAY !!!

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
Assalamualaikum.....



hollaholla !!
wacthadoing ??
semua sihat ??
hopefully sihat walafiat semua keyh !!
ienn nak bagitau kat sini yang start petang nih until 27.11.2011 ienn and family akn berholiday !! 
Pulau Langkawi.....
planning nak p Pulau Sibu....
tapi cuaca xelok....
so tuka plan B...
but sokey la kan....
janji dapat holiday with my beloved family !!
aww xsabar dah nih.....
so dah berhari-2 kat sana dah tentu lah time tu  jugak xdapat on9...
huhuhu belog pon xdpt update....
gonna MISS you alls !!



to my boncet....
awak jangan nakal-2 tau saya xada kat sini !!

awak jangan menggatal pulak tau !!
saya tau awak buat macam-2 belakang saya SIAP AWAK !!

jaga diri baik-2 ye...
saya doakan awak cepat sihat....
saaaaaaaaaayaaannngggggggggg awak muuahh !!
love you sayang !!
nanti anje balik itew jumpa keyh !!
michumuchuk !!


okey lah....
mao out suda...
mao mandi....
nak keluar with my mom....
nak beli apa-2 yang patut + p survey tempat nak tempah baju....
tempah baju ???
for wut ?
hehehe bulan 1 nanti sepupu ienn kahwin....
and ienn jadi pengapitnya....
so nak p tempah baju untuk pengapit...
bhaha APTB ~
aku peduli apa !
papai...

Assalamualaikum...


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

0 000 ternganga baca entry Budak Techik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...