CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Happy 2nd Anniversary ♥NORHAFIS & INTAN SHAHDAH♥

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>

Assalamualaikum...


OH GOD !!! 
xpercaya !!
dah DUA BULAN !!
hahaha happy gilababi lah !
hehehe before ienn storymory ienn mao wish kat diri ienn sendiri and boncet tersayang..
HAPPY 2nd MONTH ANNIVERSARY SAYANG !!
ILOVEYOUMORETHANWORDS !!
NO WORD CAN DESCRIBE HOW MUCH I LOVE YOU SAYANG !!
huhu berbungabunga hati kembang mekar di taman CINTA..
cewah !! haha...

dah lama xjumpa boncet tersayang nih...
but sokey la...
tamao la pentingkan diri sendiri kan...
ienn pon faham keadaan boncet....
but IREALLYMISSYOU lah sayang !
dont break my heart okeyh !!
MUAHH !!

to MY HEART :
saya sayang awak sangat...
hopefully awak pon macam tu jgk keyh sayang ?
tolong jangan wat saya macam orang lama wat saya...
saya xsuka and saya benci...
tolong jaga saya...
saya ada awak and awak ada saya...
faham kan maksud tu ?
naness da nih sayang...
really miss u...
sayang saya mintak maaf kalaw saya ada buad salah dengan awak ye...
mungkin banyak sangat merajuk...
banyak sangat tacing...
cemburu terlebih...
thats mean saya LOVE awak...
mungkin baru lagi so saya tak berapa nak faham...
but dont worry...
lamalama saya akan faham and terbiasa dengan semua ni...
sayang awak boncet...
nanti ada masa datang lah jumpa saya keyh !
I HEART YOU NORHAFIS !
lantak awak nak cakap apa..
saya peduli apa !
yang penting saya nak sayang awak jugak !!
jangan halang saya !!
coz saya dah pon SAYANG awak !!
hihik loveyou...
((menaipsambilnaness))


our memories.. . . . . . . 







miss that time lah sayang !

intanshahdahzailani


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

0 000 ternganga baca entry Budak Techik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...