CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

AWAK...

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
Assalamualaikum...





aku dah tadew tempat nak story...tadew sape nak dengar story aku...so ni lah tempat aku berstory...SUNYI lah weyh satu hari nih...BOSAN...aku rasa daripada story kat orang yang belum tentu nak dengar story aku nih lebih baik aku luah kat sini...lantak korang la nak tau ke tak...aku peduli apa....

aku sunyi gila...dia selalu bz dengan kerja dia sampai kadang-2 masa dia dengan aku pon tah kemana....bukan aku tak faham keadaan dia....aku faham...thats why lah aku xbising-2 kat dia..aku tahan jep...kadang-2 aku ade something nak share dengan dia tapi tak boleh...masa aku dengan dia macam TERHAD sangat...so apa yang aku nak share semua aku simpan sorang-2....aku bukan nak kau luangkan masa 24 jam dengan aku...TAK !! but at least dalam 1 hari tu adakan lah walaupun xlama mana pun aku dah bersyukur dah....TAPI.....hmm entah lah....MAAF lah kalau apa yang aku cakap ni buad kau MARAH or whatever...aku dah tak kesah...kadang-2 aku fikir macam kena buad appointment pulak dengan dia untuk adakan masa dengan aku...kena ke buad macam tu sayang ?? kalau kena buad macam tu aku akan buad supaya kau ada masa dengan aku !! sayang...awak tau tak...banyak sangat story yang saya nak bagitau awak tau...BANYAK..tapi sayang awak tadew masa dengan saya...masa awak dengan kerja....masa dengan saya dah tadew...awak balik kerja pon awak bukan duduk rumah...awak keluar...hari cuti awak pon SAMA macam hari bekerja awak...tido...then keluar...kadang-2 SEDIH rasa...yelah...awak release tensyen dengan kawan-2 awak..bukan dengan saya kan...maybe saya jep yang lebih kot...SORRY ye sayang...saya cuba control perasaan ni....saya cuba buad tak tahu dengan apa yang saya rasa nih.....saya bukan tak faham awak...cuma saya nakkn perhatian dari awak....kadang tu nak sangat bila time mesej tu awak tanya saya
 "anje mcm mana hari ni ok ? ada pape masalah ?"
kalau lah awak mesej macam tu kat saya....hmmm....saya tak minta lebih dari awak....cukup sekadar saya rasa diambil berat, disayangi...tapew lah awak....biarlah saya kecik hati pon sorang-2...saya memang jenis pemendam...semua saya pendam....tapi lama-2 saya ok sendiri...so xpayahlah risaukan saya....buad jela kerja awak....

tengok macam hari ni...betul-2 bz awak kan...ok saya faham...tapi hari ni saya sangat-2 terasa....kenapa saya rasa macam ni ?? hmm entah...maybe saya terlampau SAYANG sangat kat awak...sebab tu saya jadi macam ni....tapew lah...IENN KAN KUAT...

malam nih aku MENANGIS lagi...sorang-2 jugak...apa nak jadi....semua aku lalui sorang-2....hidup sorang-2 lah kalau macam nih...haish....IENN oh IENN...u must be strong keyh !! tamao SEDIH-2 lagi...pape pon hidup must go on lah kan...lepas ni apa-2 semua aku nak story kat sini jep lah...nak story kat orang lain dah tadew masa dengan aku....aku SAYANG GILA kat kau nih belog....

I'M SORRY SAYANG...saya bukan robot yang taew perasaan...saya manusia berjantina perempuan yang sangat sensitif tentang hati dan perasaan....cuma ingin merasa disayangi walaupun sekejap sahaja....

next month kau kata nak buka bisness kan ?? hope bisness kau BERJAYA....aku sentiasa doakan kejayaan kau....walaupun aku tahu time tu memang AKAN semakin kurang dan kurang dan kurang dan berkurang masa kau dengan aku...aku SAYANG kau NORHAFIS bin AHMAD....HARI-2 aku RINDUkan kau....kadang-2 aku tercari-2 kau kat mana....apa nak buad...buad bodo suda...watlek jaaa ~~ AKU RINDU KAU SETENGAH MATI SAYANG....aku FAHAM kau...so jangan kau hancurkan perasaan aku...aku tak kesah dah sekarang kau nak bz sebab kerja kau...janji kau tak mainkan perasaan aku dah la...INGAT ni NORHAFIS AHMAD...aku tetap SAYANG kau....


#maaf kasar#
kbai ~


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

0 000 ternganga baca entry Budak Techik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...