CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabar Wahai Hati

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>





malam ni ienn sedih sgt...kepala ienn serabut sgt....
mcm-2 jd kt ienn latest ni....macam dah xterkawal da semua....
ienn xkuat...ienn xsegagah korang...ienn xsetabah korang...
ienn xmampu nak buat apa lg selain dr menangis...
hati ienn xsecekal korang...ienn xkuat...apa boleh ienn buat...
serabutnye...kalau boleh dicabut kepala ni ienn akan cabut...
tapi apa boleh buat....sakit kepala...sakit dada.....
tambah pulak dgn demam + selesema + sakit kepala yg xhenti dari pagi td..
sapa rela amik sakit ni ?? even 5-10 minit pon korang tlg
ganti ienn utk sakit ni pon ok la...macam-2 bde ienn kena fikir...
itu la ini la...rasa cm xde space utk ienn fikir ttg diri sndiri....
life ni full utk bende lain....not for myself...
kerja trbengkalai....tensionnya...boleh tak korang tlg bwk ienn
p jalan-2 ?? mana-2 la...at least ienn dpt release tnsion ni...
10minit pon jd la....tapi ada ke yg nak bwk ienn ??
xde...so...ienn keluar sorang-2 la k...bye...


" Ya Allah...Kau Kuatkanlah Hatiku Ini...Berikanlah Kekuatan Untuk Aku...
Aku xMampu..Aku xKuat...Aku Manusia Biasa...Lemah...Yang Senang
Terjatuh Dengan DugaanMu....Aku Manusia Lemah....Berikanlah Kekuatan Kepada
Manusia-2 Seperti Aku....Kurniakanlah Kesihatan Yang Baik Kepadaku Ya Allah...
Sesungguhnya Aku Tidak Kuat Tanpa MU.."


sayang...iloveyouimissyouisayangyou...
jumpa korang kat tengah jalan keyh....bye..


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

0 000 ternganga baca entry Budak Techik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...