CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Hate This Feeling

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>


lama tak mengupdate ini belog maa...manyak rindu maaa...
act, ienn just nak ckp ienn sedih ni....hati ada manyak kecewa...
xtau nak describe macam mana tapi....
air mata...jangan turun lagi....
hati ni rapuh....but u must be strong !!
hope awak bahagia dgn hidup awak kat sana...
saya xkan ganggu lagi kehidupan awak...
up to u nak buat apa lepas ni...
walaupun susah untuk saya...
tapi saya akan cuba...jika itu yang terbaik untuk awak...
walaupun saya xpercaya kenyataan awak....
walaupun saya xpercaya semua kata-2 awak...
saya cuba....lupakan segala kenangan
yang kita dah bina....lupakan semua
harapan yang kita dah impikan....
lupakan semua saat kita bersama...
terima kasih kerana pernah menjadi orang yang saya sayang..
terima kasih kerana pernah berada di hati saya...
terima kasih kerana pernah membuat saya bahagia...
terima kasih atas perkongsian kasih sayang kita selama ini..
terima kasih atas pengorbanan awak selama ini...
terima kasih kerana pernah membuat diri saya selamat
di samping awak...
terima kasih atas semua kenangan ini...
saya xkan lupakan...tapi saya cuba untuk mengawal perasaan
ini....awak...saya sayang awak..




time ni...
:'(

bye...


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

0 000 ternganga baca entry Budak Techik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...