CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

1st time.....

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>






heyy !! apa khabar ?? lama sudah tak menghapdate belog nih...
uhuuu rinduuu tapi masa tak mengizinkan....


1st time...
rasanya sebulan xbalik rumah....what thee !!!
before this pon dalam 2 3 minggu xbalik...ni sebulan....=='
sumpah ienn rindu ibu ayah adik comey and bob !!
balik-2 sampai rumah nampak bob....
then comey terbaring...terdiam woo tengok comey !!
membuncit lg !! hohoho comey nak bagi we all 
1 family BABY lg !! hewhewhew...
xsabar rasanya....^^,
depan rumah pon dah berbeza....
dah siap dah hasil titik peluh ayah selama ni...
dengan bantuan ibu and abang-2...


1st time...
keluar karaoke berempat....
ienn...mr.FR...wan...amy...
trolololooo...amy belanja aww aww...
thx dear !!
lain kali belanja lagi :P


1st time...
okey last night....
1st time ienn betul-2 marah kat FR...
1st time jugak ienn nampak dia marah ienn...
what thee !! ienn marah dia pastu ienn kena marah balik...
sob...sob..sob...
sentap hati ni....tapi nak wat macam mana....
TU LA IENN KAU EGO SANGAT...ORANG TU DA
SAY SORRY PON KAU NAK JUGAK
DENGAN EGO KAU TU !! HA AMIK LA !!
KENA MARAH BALIK...PADAN MUKA KAU !!
hmm...muka dia...menakutkan...marah sangat letew....
sorry dear....


1st time....
kay....1st time jugak ienn crying atas moto tu...
otw balik mata asik nak 'mandi' jep....
basah...hm...nak wat macam mana....
dah memang salah sendiri....


after last night...okay xnak buat dia marah lagi....
SUMPAH TAKOD....:(


untuk FR : i'm sorry...aku selalu marah kau kan ?? aku sedar...aku marah kau sampai kau marah aku balik ==' ...xpelah....sayang...kalau aku buat kau marah lagi kau tepok jep dahi aku...bia aku makin pendek....:D
tapi aku marah kau bukan saja-2....sebab aku sayang...aku xmao kau xsihat...aku rasa kau tahu itu...kan ??
sayang kau....love you....


1st time....
take pic together...=='




ahaha...after berkali-2 keluar dating semua baru la ni
nak ade pic together....=='
nasib baik ada amy...:D


dah la....penat mentyping...:D
Assalamualaikum....


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

0 000 ternganga baca entry Budak Techik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...