CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Masih Aku Terasa

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>




feel alone...why ?? dont ask me like that lah keyh !!
ade sorang mbe ienn tanya ienn...
"kau ni banyak masalah tapi kau still gelak cam tadew pape kan ??pelik aku"
memang lah kena gelak...kalau tak asik sedih jep nanti kau cakap lain pulak..
haiyaaa...apa masalah ?? menggunung masalah aku...tapi ape boleh buad ?
buad taktau jelah kan...rilex la kawan...aku gelak pon coz aku malas nak pk sangat
lah...bia jep lah...aku pk time aku kat uma dalam bilik
sorang-2...ha time tu aku nak sedih ke marah ke melalak ke
up to me...

Mr. Bunbun...hari-2 say sorry...for wut ?? no need lah....
ble tak kau say sorry time hari last kau wt camtu kat aku ??
xpon tunggu raya baru kau say sorry keyh ?? aku bosan la dengan 
sory kau tuh...hari-2 sory....jemu aku tau tak....
kang ada jugak yang makan jamu ni kang..
*apa kena mengena pon akku taktau*

sumpah aku terasa....gila kau wat aku camni...feel like
tunggul tau x...tunggul pon kalau tau bercakap mesti dia marah....
apatah lagi aku....aku xmintak banyak lah sayang...juz tell me kalau dah penat sangat
and nak tido tu....text me !! susah ke ?? ini terus terbongkang...
kau tau tak aku TUNGGU kau ?? kau tau ?? kau apa tau !!
kau tatau apa !! yang kau tau bangun pagi and say sorry !! then balik keje malam
tuh kau buad lagi !! damn !!


comel tak kucing atas nih ?? comel kan ?? cam ienn...puii !!
kucing ni lonely...like me...erkh....betul la...kesian jep tengok muka dia...
*tapi aku xreti lah buad muka macam tuh*

ienn rasa cam nak kapel dengan kucing atas ni jep...mesti syiok...
nanti orang cakap bf aku comel !! bhaha ape kau merepek ni mokcek !



LET'S BE HAPPY..
yeah...buang yang lama ambik yang baru !! lupakan segala masalah and be happy !!
lets lough with me...make me smile like before....

pape pon sayang kau Norhafis Ahmad...


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

2 000 ternganga baca entry Budak Techik:

☺anak tabuan comot☺ said...

ien, boncet tu bace x blog ien...

IENN Budak Techik said...

ntah kaka...kalau dia baca pon apa yang dia boleh buat ?? xda apa... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...