CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Memory....

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>




tiba-2 teringat saat pertama kali kita facetoface sayang.....malam tu.....saya tengah discuss dengan classmate saya kat depan rumah.....awak call saya....awak say awak da dekat pasir gudang.....awak nak hantar makanan yang awak niaga kat bazar tuh ((lupa dah nama dia apa))....yang saya ingat kebab...hihik....lagi satu tuh roti john eh ?? kan ??? awak.....kali kedua awak call....awak tanya rumah saya.....saya say rumah saya pagar warna hijau....ada tiang lampu.....then depan uma ada sebijik motor...awak ingat tak ?? then saya dengar bunyi kereta....saya nampak...kereta hitam ((hondacivic))....saya malu....tapi awak da datang....saya keluar....dengan rambut tah apa-2.....hahak.....awak datang dengan kawan awak.....lagi saya segan....tapi nak buat macam mana.....diamkan aje la.....awak keluar.....dengan plastik kat tangan awak....tak tau nak cakap apa time tuh....hihik....awak cakap muka saya lain....hahah..mana ada....sama jep....maybe saya tak tacap sana sini time tuh yang lain agaknya hahaha..... then awak terus masuk kereta....hmm itu 1st time saya facetoface dengan awak....awak ingat tak ???? hopefully awak ingat.....iloveyouimissyouisayangyou......


~intanshahdahzailani~


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

0 000 ternganga baca entry Budak Techik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...