CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

terkenang

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
kenanglah semula saat indah kau dan aku,
waktu tu hidup kita romantisnya,
kita berlari-lari mengejar ombak di pantai kasih,
tapi akhirnya aku kau tinggalkan,
sejarah cintaku yang lalu hanyalah ujian bagiku,
cuba kau ingat semula masa lalu,
kasih sayangku teguh buatmu,
walaupun terluka namun aku bersabar dan masih menyayangimu,
andainya kau ada yang lain saat ini,
aku harap kau bahagia,
dan terpaksalah aku membawa diriku dan hanya tuhan saja yang mengerti,
dikala aku mengelamun sendirian,
berderai airmata di pipiku,
kerana terlalu pilunya hati,
kau pergi tanpa pesan, di sudut hatiku yang terluka ini terpahat namamu,
seandainya aku tiada lagi,
simpanlah cintaku di dadamu sayang........



ayat mesej yang diterima dari CAPITAL 'M' ....sedihnya.......



nape bila aku da cuba nak lupakan ko, ko datang bg mcj cmni kat aku ?? ko nak kata ko syg aku lg ?? nape ko tamao trima aku lagi ?? ko yg ckp jgn cari ko lg kan ?? ko yang ckp jgn ggu or mcj2 ko lg an ??? so ?? nape ko yg dtg lg ?? ko nak sakitkan aty aku ke ?? even aku syg ko lg pon...aku ekot ape yg ko nak...so please larh.....idop larh dgn cara n family n kawan2 ko.....bia aku kat sini...dlete no aku....rmove aku dari brain ko....tak perlu wat cmtuh lg...tak penting dah kan ??? dalah....ape lg ko nak ??? kalau ko nk bgtau ko syg aku lg...ape ko ley wat ?? aku da ade capital I....tak payah menyesal cz ckp cmtuh kt aku...ok ?? aku sedih baca ape yg ko bg nih....dalah capital M....selama nih aku bz kan diri aku cz aku nak lupakan ko....so aku harap ko pn akn wt cmtuh gk..ta perlu mcj2 aku cmtuh...ta penting dah.....ta paya nak bg harapan kat aku...aku da gve up nan ko....da benci kan ?? so ?? wat cara benci....ok ?? nyway , thx byk2 cz spoil m0od aku arinih hanya kerana mcj ko tuh k ?? thx wt aku sedih....aku sayang ko....tapi aku nak lebih sayang capital I drpd ko..n akan aku lupakan ko satu hari nanti....n time tuh aku akan hanya sayang capital I sahaja...so jgn sebok nak cri aku lg...cz time tuh aku da tadew prasaan kat ko.....lg, aku nak buang segalanya tentang ko dalam hidup aku....even ta boleh, cz stiap sudut kat uma aku tuh sumenye ade memory tentang ko, aku akan cuba jugak !! jage diri ko leklok....aku harap ko happy dgn pompuan yg ko tayang kt fb ko tu....assalamualaikum....((aku rindukan ko))


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

0 000 ternganga baca entry Budak Techik:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...