CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

no title

expr:id='"post-body-" + data:post.id'>
hai.....apa kabar semuanya ?? da 2 hari ta updte.....bz larh.....ienn baru sampai rumah family....penat larh....sakit kepala...tapi tamao rehat dulu....sebab RINDU belog nih !!!! entry kali nih ienn nk konsi banyak cerita utk readers2 semua....sedih ada...happy ada.....korang nak yg mane dulu ??? sad ke happy ??? hah ??tatao ?? ok ienn cerita pasal sad dulu larh.....


SAD......
actly arituh ienn on9 fb intan shahdah zailani....then....pastuh ttbe bestie ienn anta chat...dia tnye capital M tuh da ade aweq baru ke....wut ?? tkejut giler ienn...mggigil bdn ienn tau ta....bayangkan orang yang paling korang sayang ade gf or bf lain walaupun dia tuh ex korang....sedih ta ?? mesti sedih kan ?? ienn ta dpt tgk cz da remove...ienn ta tau kuasa ape yg  datang time tuh...ienn nak sangat2 tgk..ienn da ta kesa sakit aty ke sedih ke ape ke janji ienn dapat tgk !! then ienn tanya bestie ienn tuh..kalau ienn on9 jap dia punye ley ta....ienn takut sgt dia ta bg...tp alhamdulillah bestie ienn bagi....then dia bg psword dia...(thx adah cz bg aku on9 jap...aku sayang ko sgt2...thx cz gtw aku pasal tuh..thx sgt2 cik...aku syg ko ketat2...) ienn pon cpt2 on9....ienn bkak larh fb ex ienn yg ienn still syg tuh....YA ALLAH.....hancur aty ienn....betul..pic dia dgn aweq lain.....sedihnya aty nih tuhan jep yang tau....ienn nangis....ienn sedih sangat.....ienn mcj ibu...ienn ckp capital M da ade pompuan lain.....ibu tanye mne ienn tau then ienn ckp..tgk kat fb..ienn ckp ienn sedih sangat....ibu terus call ienn....YA ALLAH.....kuatkan larh aty nih.....aku tak mampu nak tanggung kesedihan nih.....aku lemah.... ibu pujuk ienn...ibu cakap bia larh dia....aggp jep tadew jodoh....ibu...kaka sayang dia lg....kaka ta dpt lupakan dia ibu....ibu ckp sng larh...yg rasanya hati kaka nih ibu....kaka ta dpt terima....ibu..kaka syg dia....kaka tamao khilangan dia...kaka syg dia.....ibu..... lps ibu...ayah lak pjuk ienn....YA ALLAH....ienn paling manja dgn ayah....so kalau ayah yang pjuk lagi larh ienn ta dpt nk ckp apa..... ayah...kaka sedih....ayah paham kan cmne kaka rase time tuh...walaupun kaka ta dpt ckp sebab sebak sgt....tapi ayah dapat rasa kan ???ayah paham kan ?? kaka syg dia ayh..... 

cik....aku syg dia cik....ko phm kan ?? dia org paling baik pena aku jmpe....aku ta dpt trime....aku ta tau kenapa...even aku yg wt cmtuh....tp bukan sbb aku ta syg dia....aku syg sgt....dia pndai amik aty aku nan family aku...ta cm yg len....sedihnye aku cik....cncin n rntai nih aku ta pena tanggal...cz aku syg dia sgt2....tp.....


cik...tuh bkn aweq dia...dia sgje nk skitkan aty aku....dats y dia letak DP tuh kt fb dia cz dia tau aku salu jengah fb dia....dia nk aku ase ape yg dia ase....cik aku da ckop sdih dlu.....dia ta phm...cik....dia da benci aku.....aku ta mampu nak benci dia....aku ta mampu nak lupakan dia.....aku ta boley lari dari rindukan dia......cik.....


amy....tlg larh....ienn ta pena lupa dia...ienn nmpak jep happy kt sna...tp evrydy ienn fkirkn dia.....amy....amy phm kan ?? so sad.....



yg happy tuh t mlm ienn updte lg k...cowie guys....ienn sedih.....
bye2...


Terima Kasih Sudi Membaca cotcEt BUDAK TECHIK

2 000 ternganga baca entry Budak Techik:

kamarul arifin ali said...

erm,,,disebalik sumer kejadian ader hikmahnyer..sumer org pnh feel sad..even abg sendri...tp nk wat cmner,,kter hnyer mrncang,,ALLAH jua yg mnntukan segalenyer,,try think +ve,,ALLAH rncg sumer nie sbb DIA nakkan yg terbaek tok kter.. DIA tarik yg lame,,n then bg yg baru...org sad nie,,kter advise cmner pown dy ttp feel sad...cmer aper yg mmpu kter wat sbgai KENALAN dy,,hnyer berdoa yg terbaek tok dy..kerna dri ini jue cdey tatkala mlihat ksedihan insan kliling.....
"wHaT hApPenD in ThE pAst TiME,,LeT iT pAsSeD aWay,,Far AwaY....JuZ TaKe iT aS uR mEmOry anD oNe ThinG fOr MakE yoUr moRe CareFulL wHen U fACe a Same ThiNGs"

feeqa said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...